- 7 е првиот целосно електричен Volkswagen во горниот дел од класата на возила со средна големина
- Комбинацијата на одлична аеродинамика и нова, поефикасна генерација на погон обезбедува поголем досег
- Прв Volkswagen со нов дисплеј и оперативен концепт
- Исклучителна удобност при патувањето преку функции како што се нов клима уред Climatronic, седишта со функција за масажа и панорамски подвижен покрив со паметно стакло што се преклопува
- Лансирањето на ID.7 е закажано за есента 2023 година во Европа и Кина; Северна Америка ќе следи во 2024 година
Volkswagen сега го претставува новиот ID.7, првиот глобален електричен модел на марката за високата средна класа. Комбинацијата на опсег до 700 километри (WLTP), супериорен погон, пространа внатрешност и врвни технологии го прават ID.7 удобна лимузина за патување на долги растојанија и отвора нов сегмент за ID. семејството. Долг речиси пет метри, моделот има и подобрен оперативен концепт фокусиран на клиентите и висококвалитетен изглед. Лансирањето ID.7 е планирано за оваа година во Европа и Кина, а од 2024 година и во Северна Америка.
Томас Шафер, извршен директор на Volkswagen Патнички Возила: „Со ID.7 го правиме следниот чекор во нашата електрична офанзива. Лимузината нуди високо ниво на удобност и долг досег. Веќе до 2026 година, ќе го понудиме најширокиот електричен асортиман на сите производители во Европа – од почетниот модел за помалку од 25.000 евра до ID.7 како нов врвен модел во рамките на ID. семејството. Нашата цел е да постигнеме удел на електрични автомобили од 80 проценти во Европа до 2030 година. Од 2033 година, Volkswagen ќе произведува само електрични возила во Европа.
Каи Грунц, член на Одборот за управување развој: „ID.7 поставува нови стандарди за ефикасност врз основа на модуларната матрица за електричен погон (MEB). Се стремиме кон опсег до 700 километри во согласност со WLTP. Ова е овозможено со многу добра аеродинамика и со значително зголемена ефикасност во областите на погонската група и термичкиот менаџмент“.
ID.7 е првиот MEB модел со целосно нова, високо ефикасна генерација на погон. Со 210 kW (286 КС), тој е најмоќниот електричен погон помеѓу Volkswagen ID. моделите досега. Оваа варијанта за напојување се користи во ID.7 независно од избраната големина на батеријата. Енергетската единица со внатрешна ознака APP550 е развиена заедно со Volkswagen Group Components во Касел (Германија) и исто така се произведува таму.
Новиот електричен погон е оптимизиран пред сè во однос на неговата потрошувачка на енергија. Во зависност од големината на батериите, се предвидува дека ќе биде возможен опсег на WLTP до 700 km и капацитет за полнење до околу 200 kW. Затоа, ID.7 ја нагласува неговата погодност на долги релации и флотни клиенти.
ID.7 е долг речиси пет метри и е дизајниран врз основа на аеродинамички принципи. Неговиот покрив елегантно се спушта кон задниот дел во купе стил и придонесува за постигнување одличен коефициент на отпор од околу 0,23 во зависност од опремата на возилото. Долгото меѓуоскино растојание создава многу простор во внатрешноста на возилото за сите патници.
Првиот Volkswagen со нов концепт за работа, нов дисплеј и ексклузивни опции на опрема
Нов концепт за работа и прикажување е воведен во ID.7. Со ова, Volkswagen реагираше на повратните информации од своите клиенти и го подобри оперативното искуство во соодветните области. Ова ги вклучува следните карактеристики како стандард:
- 15-инчен екран на инфозабавниот систем
- head-up дисплејот со аугментирана реалност
- нов оперативен концепт на климатизација интегриран на највисокото ниво на инфозабавниот систем, како и копчиња за омилени кратенки
- лизгач на допир со позадинско осветлување
Имелда Лабе, член на Управниот одбор за Продажба, Маркетинг и Постпродажба: „ID.7 е исклучително важен модел за брендот Volkswagen во Европа, Кина и Северна Америка. ID.7 нуди атрактивен пакет кој ќе ги возбуди и постоечките и новите клиенти на Volkswagen ширум светот. Во овој Volkswagen нудиме премиум технологии кои импресионираат преку нивната ексклузивност, врвен комфор и високиот степен на секојдневна употребливост“.
Со новите седишта за масажа и електронски затемнувачкиот панорамски покрив, ID.7 нуди опции за опрема кои инаку се присутни само во повисоките класи на премиум конкуренти. Новиот панорамски покрив со паметно стакло може да се префрли помеѓу непроѕирни и проѕирни сегменти со контрола на допир. Како и многу други функции во ID.7, покривот може да се ракува и со природни гласовни команди – ова се случува со помош на новиот гласовен асистент IDA. Опционалните предни седишта се исто така нов развој: за прв пат во Volkswagen, тие опционално нудат приспособливо седиште Climatronic – со ладење или греење по потреба и функција за сушење. Достапна е и функција за масажа со печат на одобрение од германското здружение за поздрав грб (AGR). Опсегот на опции е заокружен со звучниот систем од 700 вати од Harman Kardon: 14 врвни звучници, вклучувајќи централен звучник напред и сабвуфер во багажниот простор, обезбедуваат импресивно звучно искуство со новата лимузина на Volkswagen.
Подобрени најдобри системи за помош во својата класа
Помош за патување со податоци кои се споделуваат помеѓу останатите корисници може да ја преземе страничната и надолжната контрола на ID.7 по потреба. Volkswagen ја разви оваа функција заедно со CARIAD, софтверската компанија на групацијата VW. Доколку сакате, ID.7 може да користи и Travel Assist за да поддржува менување лента на автопат со повеќе ленти при брзини над 90 км/ч. Возачот го следи ова, но напорот при возење е значително намален. Кога станува збор за паркирање, електричниот Volkswagen може самостојно да врши помошни маневри на различни начини. Едно од нив е паркирање со мемориска функција на растојание до 50 метри. За ова, возачот или останува да седи во ID.7 или ја следи постапката за паркирање надвор од возилото користејќи ја апликацијата за паметен телефон.
Забрзана електрична офанзива: десет нови модели до 2026 година. Новиот ID.7 е еден од десетте нови електрични модели што ќе ги лансира Volkswagen до 2026 година. Само оваа година ќе биде претставен новиот ID.3, ID. Buzz со долго меѓуоскино растојание и ID.7. Електричен компактен SUV и сериската верзија на ID. 2all по цена помала од 25.000 евра се планирани за 2026 година. Ова ќе постави Volkswagen како производител на најмногу електрични модели во споредба со неговите конкуренти. Новиот ID.7 ќе се произведува во фабриката на Volkswagen во Емден (Германија) за европскиот и северноамериканскиот пазар. Во Кина, соодветните модели ID.7 ќе се произведуваат локално.