Наредната генерација на Porsche Macan ќе биде потполно електрична

Porsche носи електрична мобилност на својата локација во Саксонија: Надзорниот одбор на Porsche AG одлучи да ја произведе следната генерација на Macan како целосно електрична серија. Ова ќе биде првиот електричен компактен SUV од Порше, а треба да се појави на производните ленти на почетокот од следната деценија.

Развојот претставува проширување на опсегот на Porsche во областа на електромобилноста: Tycan – првиот чисто електричен спортски автомобил од Porsche – ќе биде пуштен на пазарот кон крајот на 2019 година, следен кратко потоа со неговиот дериват, Taycan Cross Turismo .

„Електромобилноста и Porsche совршено се сплотени; не само затоа што имаат пристап со висока ефикасност, туку особено поради нивниот спортски карактер“, коментира Оливер Блуме, претседател на Управниот одбор на Porsche AG. „До 2022 година ќе инвестираме повеќе од шест милијарди евра во електрична мобилност, а до 2025 година 50% од сите нови возила на Porsche би можеле да имаат електричен погон.

Сепак, во текот на следните десет години ќе се фокусираме на мешавина на погони, која се состои од уште подобри бензински мотори, хибридни модели plug-in и чисто електрични спортски автомобили. Нашата цел е да преземеме пионерска улога во технологијата, и поради оваа причина ќе продолжиме постојано да ја усогласуваме компанијата со мобилноста на иднината.“

Одлуката за производство на следната генерација на Macan на местото на компанијата во Лајпциг беше донесена уште во почетокот на јули минатата година. Изработката на оваа инвестиција во електромобилност на локацијата во Лајпциг создава можност во иднина да произведе целосно електрични возила на постоечката производна линија. Следната генерација на Macan го започнва процесот на електрификацијата. Како и Taycan, овој компактен SUV има 800 волтна технологија и се заснова на архитектурата на Porsche PPE (Premium Platform Electric), развиена во соработка со Audi AG – истакнувајќи ја иднината на одржливоста на локацијата и уште повеќе ја зголемува својата флексибилност и ефикасност. Porsche Leipzig GmbH започна со сериско производство на SUV во Cayenne во 2002 година, со 259 вработени. Оттогаш, локацијата е постојано развиена за да стане една од најнапредните и одржливи производствени капацитети во автомобилската индустрија. Моделот Macan означи револуција во 2011 година, и е вистинска приказна за успех: кога беше лансирана, фабриката во Лајпциг беше проширена во „целосна фабрика“, во која беше вклучена и сопствената продавница за бои и лакови. Кога фабриката започна со работа во февруари 2014 година, беа планирани 40.000 единици годишно на компактниот SUV; денес произведува повеќе од 90.000 единици годишно за глобалните пазари.

Она што во моментот е конечна фаза на експанзија беше ставена во функција пред две години, со што се овозможи серијата Panamera сега да биде целосно произведена во Лајпциг, и доведување на бројот на вработени до бројка од повеќе од 4.000. Од церемонијата во февруари 2000 година, Porsche инвестираше повеќе од 1,3 милијарди евра во развој во Лајпциг.