Volkswagen прави ретроспектива на 2018 година

Осврнувајќи се на брендот Volkswagen, генералниот директор Херберт Дис ја спореди 2018 година со првите пет километри од трчањето на маратон. Електричната и SUV офанзива, како и преминот од производител на моторни возила во диверзифициран оператор за мобилност – тоа претставува голема задача. Но, дури и за време на првите неколку километри, Volkswagen веќе преземе неколку големи чекори. Еве ги десетте најважни успеси од 2018 година.

Третата генерација на Touareg

Во 2025 година, секој втор продаден Volkswagen ќе биде SUV. Тоа е очекувањето на брендот. Затоа, во 2018 година, продолжи да ја турка најголемата офанзива на SUV во историјата на компанијата, која започна пред три години.

Во март, Volkswagen ја претстави третата генерација на својот знаменосец – Touareg, поставувајќи нови стандарди како луксузна лимузина со „Offroad“ способности. Тоа е првото возило на брендот што го прикажува “Innovision Cockpit” и управувањето со задните тркала. Комплетна пресвртница за брендот.

T-Cross – Новиот мал SUV

Од октомври 2018 година, T-Cross стана првиот, мал SUV модел понудата на Volkswagen. „Со овој автомобил, ја покажуваме важноста на T-Cross до марката Volkswagen како вистински глобален производ“, изјави главниот оперативен директор Ралф Брандштатер по светската премиера на T-Cross.

Сепак, растот на SUV пазарот не е ограничен само на Европа. Најголемиот дел од тоа се случува во Северна и Јужна Америка, како и во Кина. Затоа Фолксваген има и нови планови за овие пазари. Во Кина, компанијата додаде 2 модели. Во Северна Америка, Volkwagen претстави два Atlas концепти – Cross Sport и Tanoak. На Блискиот Исток, Teramont беше воведен, за да се имитира успехот што го уживаше во Atlas во САД.

До 2020 година, Volkswagen ќе има вкупно 19 SUV модели во сите класи, глобално. До 2025 година, ќе има вкупно 30 нови модели. И во 2020 година, Volkswagen ќе го објави I.D. CROZZ, првиот целосно електричен SUV.

ID. VIZZION – Автомобилот на иднината

На саемот за автомобили во Женева, Volkswagen покажа како може да изгледа иднината на возењето. Нема волан, нема педали, нема инструменти. Заедно со тоа, внатрешниот простор е футуристички уреден. Во 2022, I.D. VIZZION ќе се појави на пазарот. Три години подоцна, овој седан ќе вози автономно. Потоа, можно е да го испратите автомобилот самостојно, за да ги собере децата од училиште. Конвенционалните мерачи се нешто од минатото. Автомобилот ја регулира својата брзина и внимава на потенцијалните опасности. И благодарение на вештачката интелигенција, тој продолжува да учи за време на возењето.

Офанзива на електрични автомобили

„Volkswagen продолжува да ја спроведува својата офанзива на електрични автомобили. За таа цел ја позиционираме компанијата кон чиста мобилност“, рече Херберт Диес во ноември. Во Германија, три фабрики ќе бидат претворени и подготвени во фабрики за производство на електрични автомобили. Подготовките се во тек во Цвикау. Фабриките Емден и Хановер ќе бидат претворени во 2022 година. Се планира дополнителна фабрика во Северна Америка и две фабрики за електрични автомобили се градат во кинеските градови Антинг и Фошан. Тие ќе станат оперативни во 2020 година.
Вкупно, Volkswagen инвестираше повеќе од девет милијарди евра во својата офанзива за електрификација. Во 2019 година, I.D. концептот ќе ја прослави својата светска премиера. До 2025 година во портфолиото на Volkswagen ќе има околу 20 електрични автомобили со годишно производство од над милион возила.

За да ги направат овие автомобили достапни за милиони луѓе, Volkswagen користи технологија наречена „MEB“ – модуларна платформа за електрификација. На работилницата MEB во Дрезден, Германија, Volkswagen обезбеди увид во оваа нова технологија. Во неговото јадро се наоѓа ново развиен систем на батерии. Во зависност од големината на батеријата и моделот на возилото, достигниот опсег може да надмине 550 километри.

Триумф на Pikes Peak

I.D. R е најбрзиот електричен автомобил во светот. Во јуни 2018 година, оваа титула беше доделена за импресивната изведба на тркачкиот возач Ромен Думас на познатиот Pikes Peak Hill Climb во Колорадо.
Патеката е долга 19,99 километри. Неговата стартна линија е на надморска височина од 2.862 метри, финишот на неверојатен 4.302 метри надморска височина. Дума не само што го сруши рекордот за електрични автомобили. Тој, исто така, постави нов рекорд од 7:57 минути. Мисијата е завршена.

Идна продажба

Процесот на продажба ќе подлежи на фундаментални промени, кои ќе влијаат на 5.400 дилери и сервисни партнери. Шефот за продажба, Јирген Стакман, ги претстави плановите во октомври и го потпиша новиот договор со кој се регулира односот помеѓу производителот и неговиот европски дилер и сервисни партнери, со д-р Мати Порхо, претседател на Европскиот дилерски совет (EDC).
Во иднина, на секој клиент ќе му биде доделена единствена лична карта со цел да се обезбедат индивидуални услуги деноноќно. Во Европа, програмата ќе започне во 2020 година.

Исто така, постојат планови за масовно проширување на онлајн продажбата и овозможување директен маркетинг. Ќе бидат додадени пет нови формати за продажба и услуги, вклучувајќи ги и градските салони и продавниците со поп-ап.

„Тоа е вистинскиот чекор во вистинско време“, вели Јурген Стакман. „Ние одиме на овој начин, бидејќи нашата животна средина брзо се менува поради новите технологии, променливите барања на купувачите и новите играчи на пазарот“.

5.7 милиони испорачани возила

Во некои региони во светот, автомобилската индустрија се соочува со значителни проблеми, предизвикани од дискусијата за казнени тарифи и конверзијата во новата постапка за тестирање на емисии на WLTP. И покрај овие предизвици, во 2018 година, брендот Volkswagen продаде 5,7 милиони возила ширум светот. Тоа е за 1,2 отсто повеќе од претходната година. Најголем придонесувач за овој успех е јужноамериканскиот пазар, при што Бразил игра водечка улога. Од крајот на 2017 година, Volkswagen во Бразил претстави единаесет нови модели, што резултираше со пораст на продажбата од 26,7 отсто во споредба со претходната година.