Porsche Macan S со нов V6 турбо мотор

Porsche го прошири својот опсег на компактни SUV возила со додавање на моќниот Macan S. Новиот модел од производителот на спортски автомобили има нов три-литарски V6 турбо бензински мотор со филтер за честички на бензин. Тој испорачува 260 kW (354 КС) и има максимален вртежен момент од 480 Nm, што претставува зголемување од 10 kW (14 КС) и 20 Nm во споредба со претходниот модел. Кога е опремен со опционалниот пакет Sport Chrono, новиот Macan S забрзува од 0 до 100 км/ч за само 5,1 секунда, што е 0,1 секунда побрзо од претходниот модел. Највисоката брзина на возилото е 254 км/ч. Неговата потрошувачка на гориво (корелација со NEDC) изнесува 8,9л/100 км. Новиот Macan S ги вклучува сите иновации на производителот во најновата генерација Macan модели. Тука спаѓаат LED светлата на задната страна и новиот, целосно вмрежениот систем за управување на Porsche со 10,9-инчен екран на допир.

Нов V6 турбо мотор

Porsche Macan S сега е опремен со ново-развиен 3.0-литарски V6 турбо мотор. Користејќи го централниот распоред на турбината, турбополначот се наоѓа во внатрешноста на V-спојувањето на цилиндрите. Ова резултира со кратки патеки за издувни гасови помеѓу коморите за согорување и турбо-полначот, за да се обезбеди исклучителна и експлозивно брза реакција. Новиот турбокомпресор со двоен свиток овозможува висок вртежен момент при мали брзини на моторот. Со технологијата за двојно превртување, протокот на издувни гасови континуирано се доставува до турбинското тркало како посебни струи кои значително ги намалуваат недостатоците на циклусот на полнење на притисокот. Напредно развиената геометрија на комората со централен инјектор промовира ефикасна подготовка на мешавината на горивото. Покрај зголемувањето на моќноста по литар, од 113 на 118 КС, емисиите исто така се намалени.

Нова приспособена шасија за подобар баланс

Извонредно спортски, како и секогаш, шасијата на Macan со управување со погон на четири тркала е повторно обновен и повторно оптимизиран како дел од приспособувањето на овој модел. На предната оска, вилушките од алуминиум ги заменуваат претходните челични компоненти. Новиот дизајн на лесни легури е поригиден и ја намалува целокупната тежина, со што управувањето на Macan е попрецизно и ја подобрува удобноста на возењето. Како и претходно, системот за контрола на активната стабилност – Porsche Active PASM, регулираната висина за воздушно потпирање со оптимизирани валчести клипови и новата хидраулика на амортизери, заедно со Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), се додатоци кои ја подобруваат динамиката на возење и ракување и ја водат до перфекција.

Подобрени сопирачки со попрецизен потисок

Многу детални елементи, исто така, влегуваат во новиот Macan, а возачот ќе го забележи ова пред се во промената на самата педала. Педалата за која станува збор тежи околу 300 g помалку од претходниот челичен дел и делува на главниот цилиндар на сопирачката преку скратена рачка. Ова резултира со побрза реакција на сопирачките, а возачот, исто така, може да почувствува многу прецизна точка на притисок поради цврстата поврзаност. Уште поспортски приод во новиот Macan S се рефлектира во поголемите предни сопирачни дискови, со дијаметар на дискот зголемен за 10 mm до 360 mm, а дебелината на дискот расте од 2 mm до 36 mm. Сите нови перничиња за сопирачки се без бакар. Macan S, исто така, може да биде опремен со керамично-композитните сопирачки Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Нов поаеродинамичен дизајн со целосни LED светла и нови дигитални функции

Macan S, исто така, има придобивки од сите иновации вклучени во најновиот фејслифт, вклучително и тридимензионална задна LED лента. Предните фарови целосно LED како стандард и опционалниот Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) систем може да се користи за контрола на распределбата на светлината адаптивно.

Новиот Porsche Communication Management (PCM), кој сега има 10,9-инчен Full HD екран на допир, е целосно вмрежен како стандард и вклучува онлајн навигација со сообраќајни информации во реално време, мобилна телефонска врска, два аудио интерфејси и интелигентна контрола на гласот. Други карактеристики кои се вклучени како стандард се Porsche Connect Plus (со LTE телефонски модул и читач на SIM картички), Wi-Fi hotspot и низа нови сервиси на Porsche Connect.

Нови опции: GT спортски управувач, јонизатор и систем за асистирање во сообраќај

Опционалниот спортски спортски управувач GT, кој се појавува и во 911, го зајакнува спортскиот дизајн на ентериерот на Macan S. Подесувачот на режим на возење е интегриран во воланот – вклучувајќи го и копчето Sport Response – кое е дел од опционалниот пакет Sport Chrono. За дополнителна удобност и погодност, можно е опционално да се вклучи и новиот систем за асистирање во сообраќајот, греење на ветробранско стакло и јонизатор, кој заедно со воздушниот филтер кој е вграден како стандард, го подобрува квалитетот на воздухот во внатрешноста на возилото.