SEAT и шпанската фудбалска репрезентација заедно на улиците во Шпанија

– Во оваа кампања учествуваа Давид Силва, Иаго Аспас, Коке, Давид де Геа, Серхио Бускетс и Марко Асенсио.

SEAT ја претстави својата прва кампања за поддршка на шпанскиот национален фудбалски тим. Кампањата е во форма на песна што ја нагласува различноста на Шпанија со тоа што ги води гледачите на патување по улиците.

“Јас сум градско момче. Јас сум селско момче. Јас сум хомосексуалец. Јас сум фудбалски навивач. Ајде да бидеме дел од нешто големо”. Ова е еден од стиховите во песната кој SEAT го посветува на шпанскиот национален тим во телевизискиот спот кој ја прикажува богатата разновидност на луѓе, култури и традиции во Шпанија, како и моќта на фудбалот, а особено на националниот тим, за да го охрабри тимскиот дух и сојуз.

Генералниот менаџер на SEAT Шпанија, Микел Паломера, истакна дека “со оваа кампања, во SEAT сакаме да ја зајакнеме нашата поддршка на шпанскиот национален фудбалски тим”. Тој, исто така, истакна дека “сакаме да бидеме поблиски до луѓето и да ги потсетиме на чувството за единство и тимска работа што го промовира Националниот тим”.

Снимено на локацијата во Каталонија, Баскија, Галиција, Андалузија и Мадрид, на местото наречено “Улица”, има учество на играчи од националниот тим, Давид Силва, Иаго Аспас, Коке, Давид де Геа, Серхио Бускетс и Марко Асенсио.

Посветен на спорт

Во мај, SEAT објави дека ќе го спонзорира шпанскиот национален фудбалски тим до март 2021 година, во рамките на посветеноста на брендот за промовирање на вредностите поврзани со спортот. Договорот, исто така, вклучува промотивни активности со играчите на Националниот тим и како официјален автомобил на шпанскиот национален фудбалски тим.