Volkswagen претставува хибрид и нови мотори во Виена

– Хибридни иновации: следниот Golf ќе дојде на пазарот со нов, 48V благ хибриден систем

– Тренд на природен гас: нов 1.5-литарски мотор TGI Evo со VTG турбополнач и Miller систем на согорување

– Дизел хибрид: новиот 2.0 TDI ќе биде првиот Volkswagen дизел мотор кој ќе започне со благ хибриден систем

Volkswagen ќе го зголеми својот опсег на модели со иновативен спектар на сосема нови погонски системи. Тие вклучуваат прифатливи благи хибридни погони со 48V технологија, нови високо-технолошки дизел мотори, кои исто така ќе бидат достапни како хибридни варијанти и она што во моментов е најсовремен погон за природен гас во светот. Volkswagen сега ги објави првичните факти како дел од Виенскиот симпозиум за мотори. Технологиите прикажани во Виена, како светски премиери, претставуваат витален дел од стратегијата на Volkswagen. Тоа подразбира комбинација на најсовремени бензински, дизел и природен гас, нови хибридни системи и чисто електрични погони.

Светска премиера I: 48V благ хибрид. Еден од најважните, нови погонски системи е 48V благ хибрид. Volkswagen првично ќе ја лансира оваа варијанта на пазарот за следната генерација на Golf. Со новата 48V технологија, Volkswagen има за цел да создаде хибридни погони достапни за сите возачи. Системите за возење драстично ја намалуваат потрошувачката и емисиите, а во исто време нудат дополнителна динамика и удобност со функција за електрично засилување и исклучителни перформанси на погонот. Volkswagen постепено ќе ја прошири електрификацијата на конвенционалните погони на целата флота на возила. Следниот Golf претставува почетна точка во оваа светска електрична кампања.

Светска премиера II: 1.5 TGI Evo мотор со природен гас. Наредното техничко достигнување претставено во Виена е новиот 1.5 TGI Evo природен гас. 1.5-литарскиот директен инјектор, опремен со присилна индукција на VTG (турбополначи од најновата генерација со варијабилна геометрија на турбината), се заснова на моторот со 1.5 TSI ACT BlueMotion1 / 2/3/4. Подеднакво моќниот мотор со природен гас, со моќност од 96 kW / 130 КС, го користи ефикасниот процес на согорување TSI / TGI Miller. За Volkswagen, новиот 1.5 TGI Evo е од големо значење за својата кампања за природен гас. Негова цел: понатамошно зголемување на обемот на мотори на природен гас кои работат ефикасно и во голема мера без генерирање на емисии на честички. На германскиот пазар, моторите за природен гас веќе го претставуваат тип на погон со најсилен раст. Освен тоа, бензинските мотори на TGI можат да работат на е-гас – обновлив CNG врз основа на метан добиен од процеси на производство на електрична енергија од ветер, соларна енергија, хидроенергија или биомаса.

Светска премиера III: 2.0 TDI дизел мотор (EA288 Evo). Volkswagen, исто така, го лансира дизел моторот на иднината. Во Виена, Volkswagen го демонстрира големиот потенцијал на овој тип на погон со комплетно новиот EA288 Evo линиски производ со 2.0 литарски TDI мотор. За прв пат во Volkswagen, TDI четирицилиндричните мотори на групата исто така ќе бидат достапни заедно со хибридни системи; EA288 Evo веќе ќе започне како благ хибриден погон со генератор од 12V појас на прва употреба. Во врска со литиум-јонска батерија, благиот хибриден систем ја намалува потрошувачката на гориво и го зголемува удобноста. Генерално, она што ги поставува новите TDI мотори е нивната екстремно ниска емисија во сите возни циклуси. Се разбира, тие ги исполнуваат сегашните и идните услови за емисија за сертификација WLTP / RDE. Излезот се движи од 100 kW / 136 КС до 150 kW / 204 КС. Моторите TDI развиени од Volkswagen првично ќе се користат кај Audi во возила со надолжно вградени погонски воз. Новите TDI мотори, исто така, ќе се користат попречно во возилата на MQB на Volkswagen и други марки на група во иднина.